نظر مهدی فیضی برای کتاب صوتی بی‌کتابی

بی‌کتابی
محمدرضا شرفی خبوشان، محمد شعبان پور
۵(امتیاز ۱ نفر)
مهدی فیضی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
به لحاظ داستانی و نگارش بسیار عالی هست و توصیه به خواندن آن بخصوص برای آنانکه اهل ادبیات و روایات دوره قاجار هستند توصیه می کنم فقط در مواردی توضیح و شرح زیاد وقفه در روایت داستان می اندازد و حوصله خواننده کم حوصله را به چالش می کشد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟