نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اجازه نده او بماند - نیکولا ساندرز

مریم ع
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
به طور کل خوب بود و چندین نقطه عطف در داستان وجود داشت که باعث سردرگمی شنونده در زمینه حدس داستان میشد البته نقاط ضعفی هم داشت اولا به نظرم اگر داستان از زبان چند کاراکتر اصلی بیان میشد جذابیت بیشتری داشت دوما پردازش شخصیت ریچارد مغفول مانده بود در حالیکه نقش کلیدی داشتسوم اینکه یه جا حیله کلوئی خیلی سطح پایین بود و ترس بر اساس این حیله مسخره بود (عکس فوتوشاپ شده) به عنوان یه برگ برنده برای شخصیت باهوش مثل کلوئی بی احترامی به سطح توانایی هاش بود چند تا مثال دیگه هم هست که نمیگم داستان اسپویل نشه
ساره سیف پور
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
حتما خوندن این کتاب رو بهتون توصیه میکنم اگر واقعا به کتابهای معمایی علاقمندید البته کمی صدای موسیقی مخصوصا اواخر هر فصل اعصاب خرد کن بود و فکر میکنم نویسنده بعضی حاهاش رو زیادی کش میداد ولی در کل حسابی ذهن و مغزتون رو در گیر میکنه و اتفاقا خوندنش درس خوبیه برای زندگی... صدا گذاریها منهای موسیقی که واقعا بعضی جاها تو مخ میرفت عالی بود.....
Monir Naghikhani
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
سلام وعرض ادب واقعا ممنونم بالاخره یک کتاب مهیج پیدا شد، اگر طرفدار ژانر مهیج و دلهره اور هستید این کتاب را از دست ندهید که پشیمان میشوید تا لحظه اخر غافلگیر میشوید، گروه گویندگان بسیار عالی هستن و کمی مرا بیاد درخشش انداخت، ولی متأسفانه یا جلد دوم دارد یانیمه کاره رها شده است که منو واقعاً ناراحت کرد!!!!!!!!!!
M.m
۱۴۰۵/۰۱/۱۰
خیلی کتاب و دوست داشتم، قابل پیش بینی نبود، تاحالا از این نویسنده کتاب نخونده بودم، ۱ داستان خانوادگی، جنایی، و کمی هم عاشقانه هستش، که نویسنده بسیار با دقت جوری داستان رو نوشته که قابل پیش بینی نباشه و خواننده تا آخر داستان دو به شک باشه. پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنین
ساناز اسعدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
داستان خوبیه فقط من از خود کتابراه انتقاد دارم خیلی وقت ویش این کتاب را با اسمی کمی منفاوت خریده بودم و چون اسمها فرق میکرد متوجه نشدم یک کتاب هستن بعد گوش دادن قسمتی فهمیدم داستان تکراری خریده ام کاش فکری برای این مورد بکنید
Hadi
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
با سلام خدمت همه دوستان و عوامل کتابراه واقعا داستانی متفاوت جذاب با گویندگی فوق العاده جذاب و زیبا تیم دوبلاژ و به خصوص خانم روحی و رضوان نیا گوش بدید و لذت ببرید و البته این داستان می تونه واقعیت هم داشته باشه
مژده mozhi
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
سلام و با تشکر از مجموعه کتابراه رمانی بود پر از هیجان و اصلا نمیشد آخرش رو حدس بزنی منکه عاشق ژانر معمایی جنایی هستم کتاب رو دوست داشتم و از شنیدنش لذت بردم به شما هم پیشنهاد میکنم
مهناز عسکری
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
به نظر من که کتاب خیلی جالبی بود بعد از مدتها یه کتاب رو پشت سر هم تا تموم شدنش گوش دادم، در مورد پایانش هم احتمال زیاد جلد دوم داره ولی خب نداشته باشه هم نکته حل نشده‌ای وجود نداشت
سارا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
کتاب سرگرم کننده ای بود خیلی معقول نبود و آی کیو نویسنده خیلی بالا نبوده ولی خوانش گروه گویندگان خیلی خوبه کلا برای گوش دادن و پر کردن اوقات کتاب خوبی هست من دوست داشتم.
نرگس خلیلی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
تا اواسط داستان خیلی حوصله سربره ولی بعد جذاب میشه، پایانش رو کمی دوست نداشتم ولی درکل خوب بود. و تیم گویندگان واقعا فوق العاده عمل کردند 👌
گیسو هادیان
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
همه چیز این کتاب افتضاح بود
حتی یک نکته مثبت نداشت
موزیک متنش هم که دیگه شاهکار بود
واقعا متاسفم برای وقتی که گذاشتم
Bahar Azizkhani
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
کتاب جالبی بود اما حس میکنم تهش یهویی تمام شد انگار نویسنده یادش رفته پایان بندی بکنه.
Mpt@252
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کلیه شخصیت ها کاملا معرفی واضح بود تا آخرین بخش کتاب هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی بود عالی بود
نگار حداد
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
من این کتاب و با گروه دیگه‌ی گویندگان گوش دادم و به اشتباه دوباره خریدمش. کتاب خوبی است.
Hoda Fazaeli
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
اصلا کتاب خوبی نبود
هیچ منطقی توش وجود نداشت
اصلا توصیه نمیکنم👎🏻
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
خیلی داستان جذابی بود و روایتش هم عالی بود
ماندانا ناظمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
کتاب سرگرم کننده و غیر قابل پیش بینی بود از شنیدنش لذت بردم
صدیقه مسعودی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
من خیلی لذت بردم ولی اخرش چی شد؟
👋 سوالی دارید؟