نظر سارا برای کتاب صوتی اجازه نده او بماند

اجازه نده او بماند
نیکولا ساندرز، شقایق رضازاده
۴(امتیاز ۲۱ نفر)
سارا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
کتاب سرگرم کننده ای بود خیلی معقول نبود و آی کیو نویسنده خیلی بالا نبوده ولی خوانش گروه گویندگان خیلی خوبه کلا برای گوش دادن و پر کردن اوقات کتاب خوبی هست من دوست داشتم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟