نظر سارا برای کتاب صوتی اجازه نده او بماند

اجازه نده او بماند
سارا
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
00
کتاب سرگرم کننده ای بود خیلی معقول نبود و آی کیو نویسنده خیلی بالا نبوده ولی خوانش گروه گویندگان خیلی خوبه کلا برای گوش دادن و پر کردن اوقات کتاب خوبی هست من دوست داشتم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.