نقد، بررسی و نظرات کتاب فروشگاه فرصت دوباره - کیم هو یون

مژده
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب بسیار زیبایی بود و داستانش از کتاب لبخند رختشورخانه به مراتب قویتر بود. واقعا من دوروز تمام خواندم تا تمام بشه. این کتاب به انسانها میگه اول مسوولیت پذیر باشید حتی برای کاری کوچک. دوم به دیگران مهربانی بدون پاداش داشته باشید، چرا که شاید انسانی توانایی جبران نداشته باشه اما نیاز به کمک داشته باشه. به هر حال کتاب مطابق بازندگی و فرهنگ مردم کره جنوبی است و به دوستانی که به این فرهنگ و غذاهایش علاقه دارند توصیه می شود ضمن اینکه داستان زیبایی هم دارد. و قویا توصیه میشه آخر کتاب را نخوانید و اینجا هم از داستانش چیزی نمی گم تا جذابیت داستان از بین نرود.
گلی خانم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
بسیار رمان زیبایی بود موضوع همدلی انسانها در قالب داستانی جذاب من خیلی رمان های کره جنوبی رو دوست دارم خیلی لطیف و زیبا هستن و البته تاثیر گذار 💕
قاصدک
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
اینکه کتاب شخصیت‌های مختلفی رو بررسی می‌کنه و داستان‌های زندگی اونها رو بررسی می‌کنه بخش مورد علاقه من بود اما انتظار پایان قشنگ تری برای کتاب داشتم.
.......
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
داستانی لطیف و انسانی که نشان می‌دهد لبخند، همدلی و مهربانی می‌تواند فرصتی دوباره در زندگی به انسان‌ها دهد.
monireh haghighi
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
رمان دوست داشتنی بود ارزش یکبار خواندن را داره
سامره بختیاری
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
فاخر نیست ولی خیلی شیرینه و انسانی.
👋 سوالی دارید؟