نقد، بررسی و نظرات کتاب پری دندون را دیدم - اسما سرخه

رها بخشی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
این کتاب از نظر من خیلی خوب و زیبا بود درسته صوتی نیست ولی خیلی خوب و قشنگه خیلی هم کم هست. ❤❤
👋 سوالی دارید؟