نظر رها بخشی برای کتاب پری دندون را دیدم

پری دندون را دیدم
اسما سرخه
۵(امتیاز ۱ نفر)
رها بخشی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
این کتاب از نظر من خیلی خوب و زیبا بود درسته صوتی نیست ولی خیلی خوب و قشنگه خیلی هم کم هست. ❤❤
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟