نقد، بررسی و نظرات کتاب تکنولوژیسم: غروب ایسم‌ها - حامد خداداد

Farhad
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
خیلی خسته کننده بود دقیقا تا صفحه ۴۶ در مورد سیستم حکومتی تخیلی فقط نوشته شده بعدش هم که انگار داستان خاصی رو دنبال نمی‌کنه یک نوع آینده نگری می‌کنه اصلا ارزش نداره
👋 سوالی دارید؟