نظر Farhad برای کتاب تکنولوژیسم: غروب ایسمها

تکنولوژیسم: غروب ایسمها
Farhad
۱۴۰۵/۰۱/۱۶
00
خیلی خسته کننده بود دقیقا تا صفحه ۴۶ در مورد سیستم حکومتی تخیلی فقط نوشته شده بعدش هم که انگار داستان خاصی رو دنبال نمیکنه یک نوع آینده نگری میکنه اصلا ارزش نداره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.