نقد، بررسی و نظرات کتاب شبهای ردانته - نیکلاس اسپارکس
4.4
17 رای
mersedeh dadjou
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
من سبک نوشتار کتاب رو دوست داشتم، یه عاشقانه آروم و دوست داشتنی بود. با اینکه رمان کوتاهی برای من محسوب میشد ولی خوب بود که شاخ و برگ بیخود به داستان نداده بودن. اگر از ژانر عاشقانه خوشتون میاد بخونیدش ارزش داره.
