نقد، بررسی و نظرات کتاب پارسیان و من 1: کاخ اژدها - آرمان آرین

FZA
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
کتاب بسیار زیبا و جالبی بود. مخصوصا برای بچه های نوجوون که بخوان با داستان های شاهنامه و ایران و تاریخش اشنا بشن. بسیار ناب و با قلمی روان نوشته شده بود. ممنون از نویسنده. اجرتون با صاحب الزمان
Leili Zohrevand
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
امیدوارم در آینده بیشتر از این داستانهای زیبا و عالی رو داشته باشیم واقعا لذت میبرم از خوندن همچین داستانهای زیبایی 🌹🌹
زهره آذر
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
مجموعه پارسیان و من بهترین کتابی هست که تاحالا خوندم
امیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
کتابیه که بهتره خونده بشه عالیه
سامره نیکزاد
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
خوب بود ولی برای سن نوجوانان
👋 سوالی دارید؟