نظر FZA برای کتاب پارسیان و من 1: کاخ اژدها

پارسیان و من 1: کاخ اژدها
آرمان آرین
۴.۶(امتیاز ۷ نفر)
FZA
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
کتاب بسیار زیبا و جالبی بود. مخصوصا برای بچه های نوجوون که بخوان با داستان های شاهنامه و ایران و تاریخش اشنا بشن. بسیار ناب و با قلمی روان نوشته شده بود. ممنون از نویسنده. اجرتون با صاحب الزمان
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟