نقد، بررسی و نظرات کتاب پارسیان و من 1: کاخ اژدها - آرمان آرین
4.6
7 رای
FZA
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
00
کتاب بسیار زیبا و جالبی بود. مخصوصا برای بچه های نوجوون که بخوان با داستان های شاهنامه و ایران و تاریخش اشنا بشن. بسیار ناب و با قلمی روان نوشته شده بود. ممنون از نویسنده. اجرتون با صاحب الزمان
