جلد چهارم رو بیشتر دوست داشتم و خوندنش لذتبخشتر بود. این کتاب صحنههای ناراحتکنندهٔ زیادی داره. تکتک صحنههای شکنجههای یه قاتل زنجیرهای رو شرح میده. این قسمتهاش رو رد شدم. ولی درکل بسیار آموزندهست. خانم رولینگ در شخصیتپردازی داستانهاش فوقالعادهست.
خوندن مجموعهٔ کورمون استرایک رو به همهٔ جناییخونها و کسایی که دلشون برای قلم خالق هری پاتر تنگ شده، توصیه میکنم.
کتاب جداب و قوی شروع شد ولی در نیمه دوم تعداد اتفاقات و اسم شخصیتها زیاد شد که باعث سردرگمی میشه. اواخر کتاب حاشیه زیاد داره. کتاب متفاوتی است ولی آخرش حوصلهام سر رفته بود و چند صفحه یکی میخوندم. جلد دوم را خریدم ببینم عاقبت این ۷۰۰ صفحه چی میشه!
خوندن مجموعهٔ کورمون استرایک رو به همهٔ جناییخونها و کسایی که دلشون برای قلم خالق هری پاتر تنگ شده، توصیه میکنم.