نظر Maryam برای کتاب خون خراب 1

خون خراب 1
جی. کی. رولینگ، ویدا اسلامیه
۴.۵(امتیاز ۸ نفر)
Maryam
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتاب جداب و قوی شروع شد‌ ولی در نیمه دوم تعداد اتفاقات و اسم شخصیت‌ها زیاد شد که باعث سردرگمی میشه. اواخر کتاب حاشیه زیاد داره. کتاب متفاوتی است ولی آخرش حوصله‌ام سر رفته بود و چند صفحه یکی می‌خوندم. جلد دوم را خریدم ببینم عاقبت این ۷۰۰ صفحه چی میشه!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟