نقد، بررسی و نظرات کتاب خون خراب 1 - جی. کی. رولینگ

🌱 آونـב
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
جلد چهارم رو بیشتر دوست داشتم و خوندنش لذت‌بخش‌تر بود. این کتاب صحنه‌های ناراحت‌کنندهٔ زیادی داره. تک‌تک صحنه‌های شکنجه‌های یه قاتل زنجیره‌ای رو شرح می‌ده. این قسمت‌هاش رو رد شدم. ولی درکل بسیار آموزنده‌ست. خانم رولینگ در شخصیت‌پردازی داستان‌هاش فوق‌العاده‌ست.
خوندن مجموعهٔ کورمون استرایک رو به همهٔ جنایی‌خون‌ها و کسایی که دلشون برای قلم خالق هری پاتر تنگ شده، توصیه می‌کنم.
Maryam
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
کتاب جداب و قوی شروع شد‌ ولی در نیمه دوم تعداد اتفاقات و اسم شخصیت‌ها زیاد شد که باعث سردرگمی میشه. اواخر کتاب حاشیه زیاد داره. کتاب متفاوتی است ولی آخرش حوصله‌ام سر رفته بود و چند صفحه یکی می‌خوندم. جلد دوم را خریدم ببینم عاقبت این ۷۰۰ صفحه چی میشه!
ماری بریج
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
من کلا از کتابهای خانم رولینگ خوشم میاد و بسیار برام جذابه. تا این کتاب تموم نشد نتونستم از جام بلند بشم
تابان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
من دوسش دارم استراک شخصیت نسبتا جدید جی کی رولینگ و سلسله داستان‌هایش به نظرم فوق العاده هستند
محدثه باقری
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
مثل بقیه کتاب‌های مجموعه استرایک، این کتاب هم فوق العاده بود
مریم خزایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مثل همه‌ی کتابهای رولینگ، تخیل و خلاقیت شگفت انگیز
ارام ا
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
خیلی طولانی و با جزئیات زیاد و غیر ضروری
نگین همتی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
مثل سایر داستانهای سری کاراگاه استرایک بی نظیر بود
👋 سوالی دارید؟