نقد، بررسی و نظرات کتاب یک سال مثبت اندیشی - سیندی اشپیگل
4.5
19 رای
شمیم طیب نژاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
00
یک سال مثبت اندیشی بسیار کتاب مفید و عالی است و میتوانیم با مطالعه هر روز آن بهترین حس ها را تجربه کنیم. علاوه برآن با آموزش های این کتاب از نظر روحی بسیار پیشرفت می کنید. بنده ارتباط بسیار خوبی با کتاب مذکور پیدا نموده ام. روزانه با وقت گذاشتن ۵ دقیقه خواندن و اجرای آن در طول روز زندگی شما دگرگون می شود
