نظر مهدی برای کتاب یک سال مثبت اندیشی

یک سال مثبت اندیشی
سیندی اشپیگل، بهاره قاسمی
۴.۵(امتیاز ۱۹ نفر)
مهدی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
پیشنهاد میدم برای یکبار هم شده مطالعه کنید و انجامش بدید ضرر که نداره
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟