نقد، بررسی و نظرات کتاب دکتر جکیل و آقای هاید - رابرت لویی استیونسن
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
بارها میخواستم این داستان رو بخونم ولی فرصت نمیشد بسیار جالب و تاثیر گذار بود انگار جنگ بین خیر وشر تا ابدالدهر ادامه داره حتی در وجود خود انسان 😔ترحمه عالی بود با تشکر از کتابراه
