نقد، بررسی و نظرات کتاب دکتر جکیل و آقای هاید - رابرت لویی استیونسن

Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
بارها میخواستم این داستان رو بخونم ولی فرصت نمیشد بسیار جالب و تاثیر گذار بود انگار جنگ بین خیر وشر تا ابدالدهر ادامه داره حتی در وجود خود انسان 😔ترحمه عالی بود با تشکر از کتابراه
Mahjan
۱۴۰۴/۱۲/۲۵
میتونم بگم وحشتناک‌ترین توصیفی که از یک جامعه یا خانواده یا حتی فرد که به سرکوب و منع بخش‌هایی از خودش وجودش رو میتونین تو این اثر ببینین فوقالعادست
👋 سوالی دارید؟