نظر Tayebe Ahmadi برای کتاب دکتر جکیل و آقای هاید

دکتر جکیل و آقای هاید
رابرت لویی استیونسن، محسن سلیمانی
۵(امتیاز ۲ نفر)
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
بارها میخواستم این داستان رو بخونم ولی فرصت نمیشد بسیار جالب و تاثیر گذار بود انگار جنگ بین خیر وشر تا ابدالدهر ادامه داره حتی در وجود خود انسان 😔ترحمه عالی بود با تشکر از کتابراه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟