نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای من و درسام: فلسفه - پایه یازدهم - امیرحسین قدیانی منفرد

توکلیان
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
سلام من چون تبلت دارم برای دخترم گرفتم خوبه هیچ فرقی با کتاب چایی ندارد فقط یک مشکلی که باعث میشه ستاره کم بدهم این است که سال چاپ کتاب جدید نیست اگر برایتان مهم است از خود سایت فایل pdf کتاب جدیدتر است
حمید رضا زارعی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
خیلی به کارم نیومد خوب نبود چون که نه تست داره نه چیزی غیر از مطالب کتاب خود کتاب رو بخونی خیلی بهتره
علی رضازاده
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
بسیار عالی بود و درس را به طور کامل و جامع توصیف کرده است
فاطمه ابریشمی
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
سوالات و توضیحات آن خوب بود
مریم چناشکی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
بسیار عالی و جمع بندی شده
👋 سوالی دارید؟