نظر توکلیان برای کتاب ماجراهای من و درسام: فلسفه - پایه یازدهم

ماجراهای من و درسام: فلسفه - پایه یازدهم
توکلیان
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
سلام من چون تبلت دارم برای دخترم گرفتم خوبه هیچ فرقی با کتاب چایی ندارد فقط یک مشکلی که باعث میشه ستاره کم بدهم این است که سال چاپ کتاب جدید نیست اگر برایتان مهم است از خود سایت فایل pdf کتاب جدیدتر است
هیچ پاسخی ثبت نشده است.