نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای من و درسام: فلسفه - پایه یازدهم - امیرحسین قدیانی منفرد
توکلیان
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
00
سلام من چون تبلت دارم برای دخترم گرفتم خوبه هیچ فرقی با کتاب چایی ندارد فقط یک مشکلی که باعث میشه ستاره کم بدهم این است که سال چاپ کتاب جدید نیست اگر برایتان مهم است از خود سایت فایل pdf کتاب جدیدتر است
