نقد، بررسی و نظرات کتاب دوباره با برادران گریم 1: افسانهای تاریک و شوم - آدام گیدویتز
🧣🐍💚 Raha
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
تا به حال فکر کردین که داستان های اصلی برادران گریم چجوری اند؟ ما توی این کتاب میبینیم که داستان هانسل و گرتل چیه توی داستان ما یدونه پسر به اسم هانسل و یدونه دختر به اسم گرتل هستش که باهم خواهر و برادرن و بچه های ملکه و پادشاه بودند. روزی روزگاری به یه دلیل پادشاه بچه هاشو می کشه و بعد اونها زنده میشن و تصمیم میگیرن که برن و دنبال یه پدر و مادر بگردم که اونها رو دوست داشته باشند و نکششون
بیش از اندازه باحال و قشنگ بود، توی کتابراه دوتا از این کتاب هست، با مترجمهای مختلف، این کتاب ترجمش مال خانم طوبی سلیمانی موحد هست و بهتره و قشنگ تراز اون یکی هست
اگر نخونید زندگی تون هدر رفته 🤩
راستی اگر این کتاب رو خریدید پیشنهاد میکنم هرشب وقتی برق هارو خاموش کردید و خودتون تنها بیدار بودید بخونید، هیجانش هزار برابر میشه😉
اگر نخونید زندگی تون هدر رفته 🤩
راستی اگر این کتاب رو خریدید پیشنهاد میکنم هرشب وقتی برق هارو خاموش کردید و خودتون تنها بیدار بودید بخونید، هیجانش هزار برابر میشه😉
