نظر 🧣🐍💚 Raha برای کتاب دوباره با برادران گریم 1: افسانهای تاریک و شوم

دوباره با برادران گریم 1: افسانهای تاریک و شوم
🧣🐍💚 Raha
۱۴۰۵/۰۳/۲۷
00
تا به حال فکر کردین که داستان های اصلی برادران گریم چجوری اند؟ ما توی این کتاب میبینیم که داستان هانسل و گرتل چیه توی داستان ما یدونه پسر به اسم هانسل و یدونه دختر به اسم گرتل هستش که باهم خواهر و برادرن و بچه های ملکه و پادشاه بودند. روزی روزگاری به یه دلیل پادشاه بچه هاشو می کشه و بعد اونها زنده میشن و تصمیم میگیرن که برن و دنبال یه پدر و مادر بگردم که اونها رو دوست داشته باشند و نکششون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.