نقد، بررسی و نظرات کتاب مارتین و کلاس سرآشپز - ژیلبر دولاهه

آزاده نخستین
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
خدای من... مارتین بهترین سری کتابهای دنیاست... بهترین بهترین
نسرین فرزام
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
من کارشناس آشپزی هستم وازخواندن این کتاب لذت بردم.
zohre hosseini
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
خوب بود، بیشتر مناسب سن ده سال به بالا بود
👋 سوالی دارید؟