نظر نسرین فرزام برای کتاب مارتین و کلاس سرآشپز

مارتین و کلاس سرآشپز
ژیلبر دولاهه، الهام اصغری
۴.۸(امتیاز ۶ نفر)
نسرین فرزام
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
من کارشناس آشپزی هستم وازخواندن این کتاب لذت بردم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟