نقد، بررسی و نظرات کتاب غم‌های عجیب و زیبای ایوا لوندر - لزلی والتون

طاهره ذبیحی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
سبک کتاب رئالیسم جادویی بود, یه جاهایی منو یاد صد سال تنهایی مینداخت، ممکنه بعضیا نپسندن چون دور از واقعیته اما من دوسش داشتم، پایان قشنگی داشت بازهم قدرت عشق برتر از همه چیز بود
👋 سوالی دارید؟