نقد، بررسی و نظرات کتاب رقیب‌های ازلی - ربکا راس

پونه
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
سلام به همگی! من این کتاب رو دقیقا الان تموم کردم. به نظرم این کتاب فوق العاده بود. فضای داستان خیلی زیبا بود و حس خوبی به آدم میداد. داستان همین طور که جلو می رفت جذاب تر و هیجان انگیز تر می شد و نویسنده صحنه های هیجانی رو خیلی خوب توصیف کرده بود جوری که موقع خوندنشون ضربان قلبت افزایش پیدا کنه. اصلا آدم از داستان خسته نمیشه و مدام به خوندنش ادامه میده و البته که داستان اصلا قابل پیش بینی نبود. خیلی فوق العاده بود و واقعا ازش خوشم اومد. شخصیت های کتاب رو دوست داشتم. نمی خوام چیز دیگه ای بگم که داستان اسپویل بشه چون جذابیتش رو از دست میده و پیشنهاد می کنم حتما این کتاب رو بخونین. قلم نویسنده خیلی زیبا بود و مترجم به خوبی کتاب رو ترجمه کرده بود. خلاصه این که خیلی خوب بود و حتما بخونین. خدانگهدار... 💖
M
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
این کتاب محشره و تعریفشو زیاد شنیدم. البته الان اوایل کتابم و تا اینجا که خوب بوده. قبل از اینکه خریداری کنید نسخه نمونه رو بخونید اگه دوست داشتید بعد بخرید. اگه میشه خواهشا جلد دو کتابم بزارید✨
جواد پورابراهیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بسیار داستان زیبایی بود یه رمان عاشقانه عالی واقعا از خواندنش لذت بردم
حانیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
خیلی قشنگ من که عاشقش شدم‌، لطفا جلد دومم بزارید
ساینا
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عالی بی صبرانه منتظر جلد دوم میمونم
مریم خزایی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
سرگرم کننده، پیرنگ قوی
👋 سوالی دارید؟