نظر پونه برای کتاب رقیبهای ازلی

رقیبهای ازلی
پونه
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
00
سلام به همگی! من این کتاب رو دقیقا الان تموم کردم. به نظرم این کتاب فوق العاده بود. فضای داستان خیلی زیبا بود و حس خوبی به آدم میداد. داستان همین طور که جلو می رفت جذاب تر و هیجان انگیز تر می شد و نویسنده صحنه های هیجانی رو خیلی خوب توصیف کرده بود جوری که موقع خوندنشون ضربان قلبت افزایش پیدا کنه. اصلا آدم از داستان خسته نمیشه و مدام به خوندنش ادامه میده و البته که داستان اصلا قابل پیش بینی نبود. خیلی فوق العاده بود و واقعا ازش خوشم اومد. شخصیت های کتاب رو دوست داشتم. نمی خوام چیز دیگه ای بگم که داستان اسپویل بشه چون جذابیتش رو از دست میده و پیشنهاد می کنم حتما این کتاب رو بخونین. قلم نویسنده خیلی زیبا بود و مترجم به خوبی کتاب رو ترجمه کرده بود. خلاصه این که خیلی خوب بود و حتما بخونین. خدانگهدار... 💖
هیچ پاسخی ثبت نشده است.