نقد، بررسی و نظرات کتاب جناح چهارم - ربکا یاروس

Rebecca
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب فوق العاده ای بود. به شخصه به عنوان کسی که کتاب های فانتزی زیادی میخونه، این کتاب رو جزو بهترین کتاب هایی که خوندم میدونم؛ اگه ناتوان رو دوست داشتین احتمالا از این کتاب هم خوشتون میاد. کشش و عشق قشنگی بین زیدن و وایولت هستش. تنها جایی که من کتاب رو خیلی دوست نداشتم جاهایی بود که تکلیف زیدن و وایولت باهمدیگه مشخص نبود. البته که در ادامه این مشکل درست شد. خیلی سر بخش های مختلف کتاب ذوق کردم و فضای قشنگی داشت از لحاظ سانسور و انتشارات هم بگم که نگران نباشید. با اینکه شنیدم نشر مجازی بهتره ولی این نشر ترجمه خوبی داشت و سانسور هم نداشت و جوری بود که متوجه بشید چه اتفاقی داره میوفته
Raullasencio17
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
واقعا از این کتاب خوشم اومد و مشتاق جلد دومش هستم... تو رو خدا بیارینش..... الان دارم دوباره می خونمش و واقعا عاشقشم.... لطفاً جلد دوم و سوم رو هم بیارین... ممنون!..
فاطمه.ر
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
بسیار زیباست. واسه کسانی که عاشق ژانر فانتزی هستن کاملاً مناسبه. ارزش وقت گذاشتن و خوندن داره. طی ۸ ساعت مطالعه بی وقفه نصف کتاب را خوندم. از خریدنش راضی ام.
مونا رجب پور
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
میتونم بگم توی ژانر خودش خیلی قشنگ بود چی میشه گفت برای طرفدارای این سبک، مثل بقیه است ولی واقعا داستان پردازی و صحنه پردازی خیلی خوبی داره
Sarina
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
کتاب واقعا جالبی بود عاشق پیوند‌های بین اژدهایان و انسان‌ها شدم و این رو نشون میداد که انسان‌ها اگه چیزی رو بخوان میتونن تغییر کنن
ملینا
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
هیجان انگیز و جدیده اتفاق ها و اینکه اژدها درش وجود داره عالی ترش میکنه ولی خب جلد اوله و باید منتظر بقیه جلد ها موند
tanaz
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
هر چی از زیبایی و جذاب بودن این کتاب بگم کم گفتم و منتظر جلد دومش هستم خیلی جذابه و اخرش شوکه کننده
MAYA
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کلا مجموعه امپایری عالی هستند و این جلد اول مجموعه هست و فوق‌العاده جذاب و با داستان عالی هست
Raha
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
کتاب خوبیه و خوب فضا داستان رو توضیح می‌ده
ساینا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عالیه خیلی خوبه بی صبرانه منتظر جلد دوم میمونم
Yaskazemi
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
جلد دومش هم بزارید لطفا
روژینا زینالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عالی بود جلد بعدی رو کی قرار میدید؟؟؟؟
👋 سوالی دارید؟