نظر Rebecca برای کتاب جناح چهارم

جناح چهارم
ربکا یاروس، اطلسی خرامانی
۴.۸(امتیاز ۱۸ نفر)
Rebecca
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
کتاب فوق العاده ای بود. به شخصه به عنوان کسی که کتاب های فانتزی زیادی میخونه، این کتاب رو جزو بهترین کتاب هایی که خوندم میدونم؛ اگه ناتوان رو دوست داشتین احتمالا از این کتاب هم خوشتون میاد. کشش و عشق قشنگی بین زیدن و وایولت هستش. تنها جایی که من کتاب رو خیلی دوست نداشتم جاهایی بود که تکلیف زیدن و وایولت باهمدیگه مشخص نبود. البته که در ادامه این مشکل درست شد. خیلی سر بخش های مختلف کتاب ذوق کردم و فضای قشنگی داشت از لحاظ سانسور و انتشارات هم بگم که نگران نباشید. با اینکه شنیدم نشر مجازی بهتره ولی این نشر ترجمه خوبی داشت و سانسور هم نداشت و جوری بود که متوجه بشید چه اتفاقی داره میوفته
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟