نقد، بررسی و نظرات کتاب انجمن فوق سری ساحران - سانگو ماندانا

مینو فکرآزاد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
اگه دنبال یک کتاب حال خوب کن با ترجمه ای دقیق و روان و احساسات لطیف هستید قطعا این کتاب رو توصیه میکنم. من از خواندنش لذت بردم. موضوع اصلی کتاب همچنان که از اسمش پیداست، جادوست. مثل کتاب های هری پاتر. ولی اگر هری پاتر را به دریایی از اتفاقات عجیب و حوادث غیر منتظره و هیجانات بیشمار تشبیه کنیم، این کتاب مثل یک چشمه کوچک با خنکی دلچسبش قععا خستگی این روزها را از یاد شما خواهد زدود
mojtaba karimi
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
کتاب در کمال فانتزی بودن حاوی جملات فلسفی و تعقلی فراوانیست. تنهایی انسان یکی از بزرگترین مشکلات عصر مدرنیته و بخصوص جامعه غرب صنعتی امروزز است. اگر یک مقدار عمیقتر بخونید متوجه می شوید. مثلا این جمله: میتونستم بدون اینکه درباره مسائلی که دوست دارم درباره اوناحرف بزنم میتونستم درباره مسائلی که دوست دارم حرف بزنم
لیلا
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
داستانی که انتظارش رو نداری! وقتی این کتاب رو شروع کردم فکر نمیکردم که قراره انقدر جذاب باشه ولی داستان پردازیش فوق العاده بود، همه چیز رو میتونستی به راحتی تصور کنی، با شخصیت های داستان میخندیدی و احساساتی میشدی. کاملا ارزش خوندن داره.
کوثر
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
کتاب جالبیه اینو از ابتدای داستان هم میشه فهمید متن روان و قابل درکی داره البته هیچ وقت تلفظ اسامی انگلیسی برای من راحت نیست اما حتی این موضوع هم از جذابیت کتاب کم نکرده واقعا پیشنهاد میکنم بخونیدش 🙂
راضیه کریمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
واقعا دوستش داشتم بسیار گیرا و جذب کننده است و دوست داری یکسره بدون لحظه ای زمین گذاشتن به خوندنش ادامه بدی من که واقعا دوستش دارم و پیشنهاد میکنم این داستان جذاب رو از دست ندید.
Mina
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
فرح بخش🎀 کلی از خوندنش لذت بردم🧚🏻مثل یه بغل گرم و دوست داشتنی بود و انگار که منم داشتم طعم چای های جادویی میکا رو میچشیدم🌱
مبینا بنی اسدی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
سرشار از حس خوب بود و انصافا خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم
فاطمه.ر
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کتاب بسیار زیبایی هست و ارزش خواندن دارد. مثل نوشیدن یک چای داغ در یک شی سرد زمستانی بود.
مریم بادپا
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
فوق العاده زیبا و حال خوب کن بود. از اون کتاب های که آدم دلش نمی خواهد بذارتش زمین و رهاش کنه.
طاهره ذبیحی
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
به کتاب فانتزی و حال خوب کن که من دوسش داشتم، گاهی لازمه داستانی خوند که تهش زیبا و خوب تموم بشه
سارای محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵
چه قدر داستان دلچسب و زیبایی داشت چه قدر گرم و دوست داشتنی
حمیرا اسمعیل زاده
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
سرگرم کننده و جالب بود
شهرزاد شریفیان
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
یک داستان شاد وشیرین
میثم بهزادفر
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
کتاب جالبی نبود.. ‌
علی رحیمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
همه چیز خیلی خوبه.
👋 سوالی دارید؟