نقد، بررسی و نظرات کتاب شعبده باز؛ مرده خوار - زهرا ربیعی اصل
علی اکبر صفری
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
00
کتاب بسیار بسیار خوبی بود واقعا عالی بود، کتاب ۱و۲ بی نظیر بود منتظر کتاب سوم هستم و امیدوارم زودتر نوشته و چاپ شود هم از کتابراه و هم از نویسنده ممنونم خیلی کتاب چالشی و جذاب بود و هم کمدی بود هم اکشن خیلی خوب بود فقط امیدوارم هر چه زودتر کتاب سوم هم نوشته و چاپ شود و هرچه زودتر در کتابراه ثبت شود خیلی ممنون
