نظر علی اکبر صفری برای کتاب شعبده باز؛ مرده خوار

شعبده باز؛ مرده خوار
زهرا ربیعی اصل
۵(امتیاز ۱ نفر)
علی اکبر صفری
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
کتاب بسیار بسیار خوبی بود واقعا عالی بود، کتاب ۱و۲ بی نظیر بود منتظر کتاب سوم هستم و امیدوارم زودتر نوشته و چاپ شود هم از کتابراه و هم از نویسنده ممنونم خیلی کتاب چالشی و جذاب بود و هم کمدی بود هم اکشن خیلی خوب بود فقط امیدوارم هر چه زودتر کتاب سوم هم نوشته و چاپ شود و هرچه زودتر در کتابراه ثبت شود خیلی ممنون
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟