نقد، بررسی و نظرات کتاب رستوران عشق نویافته - ایتو اوگاوا
آلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
00
برای کسیکه مثل من عاشق اشپری با چاشنی عشق و نفرته خوبه. اما طبق معمول این حسو داشتم که قسمتای احساسی کتاب سانسور شده برعکس توضیحات اشپزیش. که اواخر کتاب رو کسالت بار میکرد. اما از یکبار خوندنش لذت بردم.
