نظر آلی برای کتاب رستوران عشق نویافته

رستوران عشق نویافته
ایتو اوگاوا، فرانک حیدریان
۳(امتیاز ۲ نفر)
آلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۸
برای کسیکه مثل من عاشق اشپری با چاشنی عشق و نفرته خوبه. اما طبق معمول این حسو داشتم که قسمتای احساسی کتاب سانسور شده برعکس توضیحات اشپزیش. که اواخر کتاب رو کسالت بار میکرد. اما از یکبار خوندنش لذت بردم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟