نقد، بررسی و نظرات کتاب از آندریا کمک بگیر - نوئل وست ایهلی

نرگس صیادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
داستان در مورد ۳ تا دختره که در اول داستان به قتل می رسن و تا پایان داستان در تلاشن که قاتل خودشون رو به دام بندازن برای من جالب و دوست داشتنی بود در مورد رابطه و احساس قاتل به خانوادش غلو شده بود که به نظر من قاتلای سریالی در مورد خانوادشون حساسیت و پنهان کاری دارن تا تمایل به کشتن پایان داستان خوب و قابل قبول بود
جواد پارسی
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
کتاب جالبیه و داستان متفاوتی داره... ولی به هیچ عنوان معمایی نیست چون همه چیز تو همون چند صفحه اول مشخص میشه... بیشتر یه داستان درامه ولی اونقدری جذاب هست که نتونید کتاب رو زمین بذارید من خودم تو دو روز تمومش کردم. خوندش رو توصیه میکنم
Tima yzl
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
بسیار کتاب جالب وهیجان انگیزی بود. داستان ابدا کسل کننده نیس وشما درهرقسمت هیجان رو تجربه میکنین و کتابی که شاید با مرگ بهمون یاداوری کنه از تک تک لحظات زندگی در کنار عزیزانمون لذت ببریم، واقعا ارزش خوندن رو داره.
Tayebe Ahmadi
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
داستان جذاب و دلهره آور بود وبه طوری خاص ودر ژانری جدید و ابتکار انه از خواندن آن کمی دچار سردرگمی میشدم و اسامی رو باهم قاطی میکردم ولی در کل خوب بود ترجمه هم عالی بود باتشکر از کتابراه
بنفشه عزآبادی
۱۴۰۴/۱۲/۲۷
کتابی بسیار دلنشین که قطعا ارزش خوندن داره... حتی ممکنه دیدگاهمون رو در مورد اتفاقات پس‌از مرگ به نحو شیرین و مثبتی عوض کنه... ترجمه روان و حرفه‌ای هم مزید بر علت بود
سروناز خامنه
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
خیلی فوق العاده بود، جز خاص‌ترین و متفاوتترین کتابهای جنایی بود که تا به حال خوندم، ضمن هیجان به احساسات لطیف هم پرداخته بود، جز کتابهایی بود که همیشه تو ذهنم خواهد موند
Parsis
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
با سلام و تشکر از کتابراه اینکه داستان از زبان مقتولین بیان میشه متفاوت بود و واقعا شگفت زده ام کرد فوق العاده و جذاب بود، خوندن این کتابو پیشنهاد میکنم.
Fatemeh
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
دوسش داشتم. زیبا و در عین حال غم انگیز بود.
👋 سوالی دارید؟