نظر نرگس صیادی برای کتاب از آندریا کمک بگیر

از آندریا کمک بگیر
نوئل وست ایهلی، اسماء یوسفی
۴.۶(امتیاز ۱۳ نفر)
نرگس صیادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
داستان در مورد ۳ تا دختره که در اول داستان به قتل می رسن و تا پایان داستان در تلاشن که قاتل خودشون رو به دام بندازن برای من جالب و دوست داشتنی بود در مورد رابطه و احساس قاتل به خانوادش غلو شده بود که به نظر من قاتلای سریالی در مورد خانوادشون حساسیت و پنهان کاری دارن تا تمایل به کشتن پایان داستان خوب و قابل قبول بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟