نقد، بررسی و نظرات کتاب قصههای امیرعلی 1 - امیرعلی نبویان
4.3
18 رای
لیلا مومنی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
10
قلم آقای امیر علی نبویان واقعا دلنشینه. من مجموعه داستان های خانجون رو که از رادیو هفت پخش می شد دیدم و عاشق متن و گفتار داستان هاشون شدم، داستان های امیر علی از سری مشکلات قبول شدن امیر علی در دانشگاه و بدشانسی هم دانشگاه شدن با خواهر و داماد و آینده و البته دوست دانشمندشون مهران خان. قصه های جالب و دلپذیر و خوشمزه ای بود، میگم خوشمزه چون موقع خوندن کتاب حس خوش ایندی که خوردن یه آبنبات شیرین توی ذهن اینجا و حالتون رو خوب میکنه، پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
من از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم، کتاب لحن ادبی ای داره و به قولی از کلمات قلبمه سلمبه استفاده شده و همینه که خاصش میکنه چون همه اینا در کنار ژانر طنز این کتاب هستش. اقای نبویان توی این کتاب در مورد خاطرات و داستان های جالبی که با خواهرش مریم و دامادشون و دوستش مهران اتفاق میوفته تعریف میکنه، بنظرم خیلی دلنشین بود چون شما خودتونو حین خوندن داستان همراه با گوینده حس میکنین و قطعا ارزش خوندن داره.
