نظر سارینا برای کتاب قصه‌های امیرعلی 1

قصه‌های امیرعلی 1
امیرعلی نبویان
۴.۳(امتیاز ۱۸ نفر)
سارینا
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
من از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم، کتاب لحن ادبی ای داره و به قولی از کلمات قلبمه سلمبه استفاده شده و همینه که خاصش میکنه چون همه اینا در کنار ژانر طنز این کتاب هستش. اقای نبویان توی این کتاب در مورد خاطرات و داستان های جالبی که با خواهرش مریم و دامادشون و دوستش مهران اتفاق میوفته تعریف میکنه، بنظرم خیلی دلنشین بود چون شما خودتونو حین خوندن داستان همراه با گوینده حس میکنین و قطعا ارزش خوندن داره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟