نقد، بررسی و نظرات کتاب از تروما تا ترمیم - آلن دوباتن

هانا جآن
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
قلم دوباتن رو دوست دارم، مباحث پیچیده و سخت روان درمانی رو جوری روان مینویسه که هر فرد با هر میزان تحصیلات می‌تونه برای بهبود حال روحیش ازش کمک بگیره و استفاده کنه و لذت ببره... کاربردی بود، نقطه قوت دیگرش هم به نظرم جزو معدود آثاری هست که روانشناسی زرد نداره و کاملا علمی هستش، توصیه میکنم 👌🏻
الهام اسمعیلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
متن روون خوبی داشت اینجوری بود خواننده رو راغب به خوندنش میکرد یه جاهای از کتاب انقد محو مطالب میشدم که یادم میرفت تو حال دارم زندگی میکنم بعضی حرفاش انگار نوشته شده از زندگی ماها بوده
محمود پناهی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
زبان ادبی قابل فهمی دارد. متن روانی دارد. به کسانی که حس می کنند تروما ندارند این کتاب را بخوانند، و کسانی که تروما دارند. به روانشناس مراجعه کنند.
لئا ضرغامی
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
راجع به تروما و اسیب‌های روانی به تفصیل نوشته شده و مطالب پر بازدهی داره.
پونه
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
خواندن کتاب رو توصیه میکنم به زبانی روان و قابل فهم نگاشته شده
حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
آلن دوباتن همیشه در هرموردی خوب میدونه که چی باید بنویسه
دانیال کریمی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
کتابیه که ما رو آشنا میکنه با زخم‌های روحی
👋 سوالی دارید؟