نظر الهام اسمعیلی برای کتاب از تروما تا ترمیم

از تروما تا ترمیم
الهام اسمعیلی
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
00
متن روون خوبی داشت اینجوری بود خواننده رو راغب به خوندنش میکرد یه جاهای از کتاب انقد محو مطالب میشدم که یادم میرفت تو حال دارم زندگی میکنم بعضی حرفاش انگار نوشته شده از زندگی ماها بوده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.