نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسم رمز پرستوی آبی - جیم پاپکین

مینا حمیداوی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
من که از آنا بدم نیومد اصلا 👌
متین مبارکی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
عاااااالی بود چقدر کیف کردم از آخر گیر افتاد
ژاله ملایی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
خیلی خوب بود اما گاهی از طولانی بودن خسته کننده میشد
اسماعیل باطنی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
تا آن جا که خوانده‌ام جالب و سرگرم کننده است
زینب
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
خوب بود جالب بود داستان خوبی داشت سرگرم کننده بود
الهه اسماعیلی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
اگه یه تیم خوانندگان اجرا می‌کردند بیشتر جذاب بود.
وفاساعدی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
کتاب هیجان انگیری هستش معلومات سیاسی افرادروبالامیبره
ققق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
یک کتاب جالب و بیوگرافی زیبا
زهرا زهراوی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسیار جالب بود خیلی لذت بردم عالی
بهنوش
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
کتاب جالبی بود. ممنون از کتابراه
Raana Mansouri
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
گوش کردم ولی زیاد جذبش نشدم
عبدالله سلطانی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
بد نبود صرفا روایت بود
P Dr
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
جالب و سرگرم کننده
و موسیقی زمینه خوب
میترا اکبری
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
خیلی قشنگ بود من دوست داشتم کتاب رو
فرشید فهیم تاش
۱۴۰۵/۰۱/۱۴
فوق العاده بود. یک روایت جذاب و شنیدنی.
رستا انگوتی
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
خیلی خوب صدا هم خوب بود
SINA
۱۴۰۵/۰۱/۰۱
بی‌نظیر
خیلی کمک می‌کنه به انسان ها
محمد علی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
عالی. همراه با جزییات فراوان. مثل یک سریال خوب
رضا رضایی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
برای من خیلی جذاب
سیما ف مقدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
بسیار عالی بود... سپاسگزارم
مونا منصوری
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
جذاب و روان بود.
<< 1 2 3 
👋 سوالی دارید؟