نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسم رمز پرستوی آبی - جیم پاپکین

Rukhsara Rashed
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
کتاب فوق العاده خوب و شنیدنی بود. شخصیت آنا مونتس را دوست داشتم؛ زن باهوش، آرام، موفق و آزادیخواه که از سیاست های کثیف و بی رحمانه آمریکا علیه کشور های ضعیف بیزار بود و تا آخرین لحظه هم احساس پشیمانی نکرد.
اناهیتا عظمتی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
ممنون از کتابراه بابت این کتاب صوتی زیبا و سپاس از راوی که بسیار زیبا و روان و با صدای گیرا این کتاب را روایت کرد کلی لذت بردم. کاش کتابهای صوتی قیمتهای مناسب‌تری داشت بخصوص در این شرایط که بتونم بیشتر کتاب صوتی گوش بدم
Vahideh Sh
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
یکی از جالب ترین و حیرت انگیزترین سرگذشت ها بود شخصیت آنا خیلی پیچیده و دقیق بود و در عین حال استوار بر عقایدشجاهایی از داستان اصلا به نظر شدنی نیست ولی با برنامه ریزی دقیق آنا اتفاق افتاده خیلی جالب بود برام 👌🏻
سارا شکوری
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
با سلام و خدا قوت، و تشکر بابت کتاب‌های خوبی که در اپلیکیشن مورد استفاده قرار میدهید، لطفاً از این دست کتابها که بر اساس واقعیت هستند و بار علمی بیشتری نسبت به رمان دارند، بیشتر بگذارید، با سپاس فراوان
احسان رفيع فر
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
آقا کتاب ها رو ندین دست کسایی که یه گرامر ساده فارسی رو هم بلد نیستن و نمیدونن تو گذشته باید فعل گذشته صرف بشه. مترجم رفت رو اعصابم. کتاب هم خیلی با جزئیات اضافی و بی ربط آب بسته به داستان.
رومینا
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
کتاب خوبی بود، این کتاب رمان نیست نویسنده یک خبرنگار هست که درباره یک جاسوس حذفه‌ای از کودکی تا به امروزش رو نقد و بررسی میکنه برای من جالب بود و گیرا بود نکات خوبی هم داشت راوی هم عالی بودن
مجید اشجع
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
ماجرای کتاب جذاب و شبیه به سریال تلویزیونی است که به خواننده انگیزه میده که ماجرا را دنبال کنه همچنین صدای راوی هم گرم و عالی است که تو جذب شنونده تاثیر زیادی داره (حوصله سر بر نیست)
Vanek
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
این کتاب رو جزو دسته رمان قرار نمیدم و بنظرم یه مستند بسیار جذاب از زندگی بزرگترین جاسوس امریکا هست که به خودی خود موضوع داغ و قابل بحثی داره.
کارگوینده هم بسیار بی نظیر بود.
سحر عسکری
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
داستانی به شدت جذاب و گیرا درباره یکی از جاسوسان کوبا در آمریکا که نویسنده به طور کامل و واضح از کودکی تا زمان دستگیری را شرح میدهد.
شنیدن این کتاب بسیار لذت بخش هست.
فاطمه حاج حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
این کتاب زندگینامه یک زن در دولت آمریکا و جاسوسی طولانی مدت او برای کوبا است. اگر به شنیدن زندگی نامه ها علاقه ندارید ممکن است این کتاب نیز جذابیت زیادی برای شما نداشته باشد.
@@
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
عالی بود. با تشکر از کتاب راه بابت هدیه این کتاب، من عاشق این داستان‌های پلیسی، جنایی هستم با گوش دادن به این کتاب لذت بردم. خوب بعد این همه جاسوسی بازم آزادش کردن
فاطمه بابایی
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
کتاب در مورد زندگی آنا و جاسوسی او صحبت میکند. اگه به مسائل سیاسی علاقه دارید این کتاب و حتما گوش بدید. من خودم فقط از چند قسمت اول که درمورد زندگی کودکی آنا بود خوشم اومد.
bozorgi omid
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
خوب بود و چون برگرفته از یک روایت واقعی بود خیلی به دلم نشست. و واقعا آدم شگفت زده میشه که چطور چنین اتفاقی ممکن هست توی کشور آمریکا رخ داده باشه
Roze
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام، چرا یه نفر باید جاسوس بشه؟ شاید پول خوبی به جاسوس ها میدن از این فکرها میکردم و این کتاب جوابم را داد مثل تنفر، احساس کمبود عاطفی و.... ممنون کتابراه
شیوا ملکی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
کتاب خیلی خوبی بود و از گوش دادنش لذت بردم... لحن و بیان گوینده نیز بسیار دلنشین هست... برای من که به مسائل سیاسی و تاریخی علاقمندم، کتاب جالبی بود
مهسا عبادی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
من به شخصه واقعااا لذت بردم با مدرک توضیح میداد هر رویداد رو. از نسل قدیم توضیح داد تا الان. اصلا کلا در یک لول دیگه بود ممنون از کتابراه عزیز 💓💓
آرین
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
گویندگی این کتاب صوتی واقعا خوب بود. داستانش هم خوب بود و چون بر اساس واقعیت بود من بیشتر خوشم اومد. در کل کتاب خوب و قابل قبولی بود برای من.
سید حسین سجادی
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
از شروعش خوشم نیومد جذبم نکرد که ادامه بدم و تا آخر گوش بدم شاید جذاب باشه ولی اینکه قدرت جذب ابتدائی داشته باشه به نظر من مهم است
افسانه فخرایی
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
کتاب درباره‌ی زنی مقتدر، جذاب ومصمم است که تمام مافوق‌های خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شخصیت جالب گاهی چند بعدی ودوگانه دارد.
Nastaran Yousefian
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
گوینده عالی هست و بسیار جذاب روایت میکنه. اما خودداستان برام کمی گیج کننده بود
بعضی قسمت‌ها رو خوب متوجه شدم و بعضی قسمت‌ها رو نه..
سارا سیدی
۱۴۰۴/۰۳/۳۱
بسیار عالی لذت بردم اگر به داستان‌های واقعی و سیاسی علاقه دارید لذت خواهید برد. مخصوصا تمام نکات زندگی شخصی جاسوس رو بررسی کرده بودن
مرضیه مقبل
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
سلام خیلی جالب بود مخصوصا الان که امریکا دوباره سعی میکنه کوبا رو بگیره لعنت به هرچی سیاست امریکایی هست
اریا خاکساران رضوی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
درود واقعا کتاب و ماجرای جالبی بود از نظر روانشناسی و شناخت انسان ها و دروان کودکی کتاب ارزشمندی هست
shayan dehestani
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
بخاطر شرایط متفاوت کشور خودمون با نویسنده باعث می‌شد با دید بازتری ببینیم و دید انسانی تری داشته باشیم.
Aylar
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
این کتاب همزمان با وارد شدن کوبا به جنگ ایران و امریکا به صورت رایگان در دسترس قرار گرفت ممنون از کتابراه
سارا امیدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۴
چقدر احمقانه بود. بیخود نیست رایگان شده. یه مشت افکار احمقانه چپ گرایانه رو میخوان به خورد مردم بدن
Mehrsam
۱۴۰۵/۰۱/۰۲
100 سال پیش گوش کردم حالا 3000 سال پیش دوباره گوش دادم سال1404 90000 بار گوش دادم 90000 سال بعد هم گوش دادم خوب بود
سیامک بقایی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
برای طرفداران ژانرهای جاسوسی می‌تواند کتاب جذابی محسوب بشه ولی در مجموع چندان داستان جذابی ندارد
mani
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
عالی بود! آقای شاطری پور کارشون حرف نداره. ای کاش همه ی کتاب های صوتی همینقدر خوب بودن
مریم ع
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
به عنوان داستانی بیوگرافیک و البته روانشناختی متن اصول لازم نداشت ولی از، جهت خوانش خوب پیش میرفت
Zahranazari
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
با حواس جمع گوش کنید و لذت ببرید و تعجب کنید و همه‌ی احساسات رو باهم تجربه کنید ….
دنیا خالق دوست
۱۴۰۵/۰۱/۲۰
با دید رمان بهش نگاه نکنید درسته اولش گیج کنندست اما ادامه بدید که هیجان انگیز میشه
Mobina
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
واقعا کتاب خفنیه حتی اطلاعات عمومیت هم بالا میبره و بنظرم واقعا هر فردی باید این کتاب و بخونه🙏🏻
Ftm
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
ده دقیقه اول گوش دادم و خیلی خوب نبود
ولی حتما مجدد زمان می‌گذارم و گوش میدم شاید نظرم عوض بشه
Nazanin Momeni
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
جالب بود ولی برای کسیکه از وقایع تاریخی و جاسوسی خوشش بیاد با تشکر
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
در واقع زندگینامه این شخص رو داره روایت می‌کنه ولی خوشم اومد باحال بود
فرهاد نوریان
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
بسیار لذت بردم هم از خود کتاب و هم لحن گوینده ممنون از کتابراه
Manijeh
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
سلام هم از کتاب لذت بردم و هم صدا و خوانش راوی خیلی خوب بود.
مریم ایزدی
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
اگر موضوعات جنائی و پلیسی مورد علاقتون هست واقعا عالیه
گویندگی هم عالی
Arezoo Fazel
۱۴۰۵/۰۱/۰۶
خانشش عالی بود. خدایا ایرانم را در صلح قرار بده. ایدون باد
ابوالفضل سرو
۱۴۰۵/۰۱/۰۳
کتاب جذابی برای شناخت کامل جنبه‌های مختلف زندگی یک جاسوس است.
Mhedi_F.N
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
داستان و گویندگی هر دو عالی هستن پشنهاد می‌کنم این داستان مهیج رو از دست ندین.
خانم کریمی
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
بسیار عالی و لذت بخش بود و به شدت توصیه میکنم
فرنوش گراوند
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
از شنیدن کتاب خیلی لذت بردم با صدای دلنشین ورسای راوی محترم
امیدذاکری
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
برای کسانی که ژانر جاسوسی رو میپسندن خیلی خوبه
فرحناز امیاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
این کتاب زیاد قوی نیست؟ داستاناش بر می‌گرد به امریکا‌ی قدیم
ریحانه محمدی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
من عاشق کتاب شدم احساس میکنم یکم غیر واقعی بود
سعیده کریمی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
خوانش عالی هست ولی موضوع کتاب مورد پسند من نبود.
حسین هاشمی
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
کتاب عالی موسیقی متن مناسب و کافی راوی هم بسیار عالی بود
Hadi
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
ژانری متفاوت ولی واقعیت رمان نیست سلیقه من نیست
<< 1 2 3 >>
👋 سوالی دارید؟