نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برادران کارامازوف - فئودور داستایوفسکی

ع معین
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
بر خلاف بعضی از دوستان من معتقدم این خلاصه کتاب مفید می تونه باشه چرا که تحریک کننده ذائقه برای ادبیات دوستان و علاقمندان به کتاب است این خلاصه که تهیه آن زحمت فراوان داشته به خوبی نوع نویسندگی پر شخصیت و شلوغ استایوفسکی رو بیان می کنه و البته ایجاد علاقه. من معتقدم هر کسی موفق نمی شه نوشته های داستایوفسکی را تا آخر بخونه لذت بردن از نوشته های داستایوفسکی اسون نیست نیاز به پشتوانه دارد باید طعم های مختلف را نه فقط در داستان در واقعیت زندگی چشیده باشی، کتاب صوتی وخلاصه کتاب عالی بودند، خلاصه کتاب اجازه نمیدهد اجزای کتاب اصلی فراموش بشود، درودفراوان (معین)
رامین یوحنا
۱۴۰۵/۰۱/۲۴
به نوعی خلاصه تر از خلاصه کتاب برادران کارامازوف بود، بدلیل اینکه این رمان خیلی پیچیده تر و عمیقتر از این هست که بشه در چند دقیقه به همه جوانب آن پرداخت. اما برای آشنایی اولیه و کلی با کتاب قبل از خواندن رمان، خوبه و خواننده را از نکاتی که باید توجه و تمرکز بیشتری به آن ها داشته باشه، مطلع میکنه. با سپاس از کتابراه و تهیه کنندگان فایل صوتی🙏
سیما
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
سلام و خسته نباشید این کتاب بر خلاف سایر کتاب های صوتی که خلاصه کتاب اصلی بود نتوانست انتظار خواننده را برآورده سازد و بیشتر به معرفی شخصیت ها پرداخته و خلاصه کتاب به صورت کاملا بی روح و کسل کننده بیان شده که کششی برای خواننده ندارد که اقدام به خواندن اصل کتاب کند و جذابیت کافی نداشت.
رضا رجبی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
باسلام خدمت کتابراهی‌های عزیز کتاب حاضر به جهت اینکه بسیار خلاصه و در واقع چکیده‌ای از رمان اصلی می‌باشد به همین جهت نمیتواند مطلب را رسانده و جذابیتی برای خواننده ایجاد کند در واقع کل کتاب فقط به معرفی نام افراد و شخصیتها میپردازد.
Nahid Khodaei
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کتاب خودش بسیار جذاب و مفصله، پر از نکته های فلسفی و روانی.. اما این خلاصه نمیتونه دقیق کتاب رو روشن کنه و واضح توضیح بده من چون کتاب اصلی رو در حال خواندن هستم تا حدی میفهمم چی میگه این خلاصه، و الا خیلی قابل فهم نیست.
اسفندیار
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
سلام راضی نبودم. دوست داشتم متن کامل کتاب بشنوم. چون عاشق نویسندگی و نوع ارتباط جامعه در آن زمان درک کنم
هستی هدایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
خیلی پراکنده بود بدون هیچ مقدمه‌ای شروع شده و بیش از حد خلاصه بود اصلا نپسندیدم.
رضا نیساری
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
سلام معلوم نیست چیه هر چیه من به عنوان خلاصه کتاب قبول ندارم و فقط معرفی شخصیت‌ها بود، بهرحال ممنون
صدیقه محمدی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
خلاصه‌ای که گفته شد، برای شناخت مضمون کتاب مفید است. ولی مسلم جذابی خود رمان را ندارد.
فاطیما gh
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
درود عرض ادب برای شخصی که کتاب رو هنوز نخونده بسیار مبهم و گیج کننده هست. کاش خلاصه بیشتری داشت
شیدا نیک بین
۱۴۰۵/۰۱/۱۲
با سلام من توقع متن کامل کتاب و داشتم ولی خیلی خلاصه و پراکنده بود
هدیه ،ر
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
کتاب که شناخته شده است، راوی هم جذاب بیانش کرده
مجید
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
اصلا خلاصه‌ی مفیدی نبود و واقعا ضعیف بود.
محمد رضا خوشاهی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خلاصه خوبی نبود. انتظارات را برآورده نکرد
مسعود سلیمی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
عالی بود آثار داستایوفسکی همیشه و در هر زمان خواندنی است
👋 سوالی دارید؟