نظر ع معین برای خلاصه کتاب صوتی برادران کارامازوف

برادران کارامازوف
ع معین
۱۴۰۵/۰۳/۲۶
00
بر خلاف بعضی از دوستان من معتقدم این خلاصه کتاب مفید می تونه باشه چرا که تحریک کننده ذائقه برای ادبیات دوستان و علاقمندان به کتاب است این خلاصه که تهیه آن زحمت فراوان داشته به خوبی نوع نویسندگی پر شخصیت و شلوغ استایوفسکی رو بیان می کنه و البته ایجاد علاقه. من معتقدم هر کسی موفق نمی شه نوشته های داستایوفسکی را تا آخر بخونه لذت بردن از نوشته های داستایوفسکی اسون نیست نیاز به پشتوانه دارد باید طعم های مختلف را نه فقط در داستان در واقعیت زندگی چشیده باشی، کتاب صوتی وخلاصه کتاب عالی بودند، خلاصه کتاب اجازه نمیدهد اجزای کتاب اصلی فراموش بشود، درودفراوان (معین)
هیچ پاسخی ثبت نشده است.