نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق زن خوب - آلیس مونرو

Sam.Gh
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
من که خیلی دوست داشتم. کاملا با شخصیت ها همذات پنداری میکردم. صدای گوینده هم خوب بود و تلفظ و خوانش صحیح بود. چند داستان بودند که درباره خانواده های کانادایی با محوریت مسایل مربوط به خانواده وزنان و کودکان روایت شدند. اما روایت ها خطی نیستند. لذت بردم. ترجمه هم بسیار خوب بود
Kiki
۱۴۰۴/۱۰/۲۲
جالبی این داستان‌ها در این هست که نمی‌دونی از کجا شروع شده و به کجا می‌رن، قابل پیش بینی نیستند و بعد از اتمام هر داستان تازه متوجه میشی منظور از انتخاب اسم داستان چی بوده.
رویا تقوی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
خیلی جالبه که یه گوینده و راوی بد میتونه کل اثر رو زیر سوال ببره.
متاسفانه حتی محتوای کتاب رو نمیتونه به درستی به ذهن شنونده انتقال بده.
مهدیه کوهستانی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
سلام. تو قسمت خلاصه داستان چیز دیگری را تعریف کرده بودید که تو داستان اصلی نبود انگار, شاید هم من اشتباهی یک داستان دیگر را دانلود کردم 😕
آزیتا ترکمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
شبهای تابستان ۱۴۰۳ غمی ویرانگر داشتم، سفر بودم و خوابم نمی‌برد، صدا و داستان‌ها را گوش کردم، جالب و آرام بخش بود، ارزش شنیدن داره
Hiva
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
برای من خسته کننده بود و همه قصه‌ها رو دوست نداشتم
mojgan asadi
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
داستانش خیلی نا مفهومه، خیلی جذاب نبود
فائزه کریم بخش
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
فقط شروع کردم و نتوانست جذبم کند.
👋 سوالی دارید؟