نظر Sam.Gh برای کتاب صوتی عشق زن خوب

عشق زن خوب
Sam.Gh
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
00
من که خیلی دوست داشتم. کاملا با شخصیت ها همذات پنداری میکردم. صدای گوینده هم خوب بود و تلفظ و خوانش صحیح بود. چند داستان بودند که درباره خانواده های کانادایی با محوریت مسایل مربوط به خانواده وزنان و کودکان روایت شدند. اما روایت ها خطی نیستند. لذت بردم. ترجمه هم بسیار خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.