نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دلایل خوب برای احساس‌های بد - راندولف ام. نسه

Sara Far
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
چه تیتر اغوا کننده‌ایی برای یه کتاب
خیلی خووندنیه 👌🏼
سپاس از کتابراه نازنین
اعظم سبیلی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
من پادکست بی پلاس رو راجع به این کتاب گوش کردم، کتابی جالب و تامل برانگیزه
mohammed nasr
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خیلی درس های زندگی اصلی و کاملی رو بهم داد
باران
۱۴۰۵/۰۱/۱۳
کتاب مفیدی است و صدای راوی هم دوست داشتنی بود
محسن پورحسن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
کتابی بسیار عالی در روانشناسی که باید چندین بار گوش کرد.
فاطمه شحیطاط
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
کتاب دلایل خوب برای احساس‌های بد بهترینه
مریم موسوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
کتاب مناسب دانشجویان رشته روانشناسی میباشد
نرگس فتح الهی درخشان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
خوب بود ولی نه اونقدر که خیلی مورد علاقه من باشه
نور پیروز
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
کتابی که اگرچه مطالبش مفیده ولی خوانش تاثیر گذاری نداره
امیر و فاطمه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
واقعا خوب بود از نظرم بهترین کتاب برای 10 سال به بالا هست
Nelin
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
این کتاب دیدگاه متفاوتی درباره مسائل ارتباطی به ما میدهد.
مریم سالاری
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
کتاب خوبه ولی من دیدگاه تکاملی رو نمیپسندم
سارا
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خیلی دوسش داشتم. نگاه جالبی به بیماری‌های روانی داشت
سمیه روشندل
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
کتاب عالی بود و دریچه جدیدی به روی ما بازمیکنه
زهرا زهراوی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
خیلی عالی بود. نکات مهم و کاربردی و بسیار جالب داشت
سید مجتبی جعفری
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
با کمی گوش دادن وفهمیدن دلایل کارها می‌توان درست عمل کرد
شعله میرزامحمدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
کتابی با مطالب جدید وبسیار آموزنده🙏
ممنون از کتابراه
سینا صاحبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
بعد از خوندن یا شنیدن‌ش قطعا فرق خواهید کرد.
شمیم قشلاقی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
کتاب فوق العاده‌ای است برای دوستانِ رشته‌ی روانشناسی
Sss Shfq
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
خیلی کتاب خوبی بود واقعا کمک میکنه به حال بد
اکبر
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
یکی از بهترین کتابهایی هست که در حال مطالعه‌اش هستم
Sare
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
طبقه بندی احساسات و ارتباط با هرکدوم با زبان سلیس بیان شده
Amir Varzdar
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
احساس خوب، یعنی فکر خوب عمل خوب و زندگی برتر.
Helen Ashoori
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
کتاب خوبیه برای وقتی که آدم حالش خوب نیست
پیشنهاد میشه ❤️
hamideh Tayebi
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
تازه تهیه کردم هنوز فرصت نکردم گوش کنم👌🏻
zeynab kh
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
چرا نظرات اینشکلی هستن اینجا؟!...
بابک جان
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
سلام کتابراه عزیزم و بابت لطفتان بسیار متشکرم. دوستت دارم
مرضیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
اثری جذاب و عمیق در زمینه‌ی روانشناسی تکاملی
علیرضا عزیزی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عالی و قابل فهم است واضح و روشن
مرتضی حسینی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
برای احساسات بدت دلیل تراشی نکن لطفا
F A
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خیلی خوب بودم حس خوبی بهم داد
ابوالفضل داوطلب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
دلایل خوب برای احساس‌های خوب
سعیدرضا کیانی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
بسیار علمی و کاربردی
مینا حسینی
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
اصلا نمیشد با کتاب ارتباط گرفت
سمانه یوسفی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
کتاب وزین و معتبر و قابل فهم
شیرین دهقان
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
خوب و با فهم گوینده هم خوب بود
فرزانه گلیان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
من نصفه خوندم اخراش به دردم نخورد
اقیانوس آبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خوب نبود من که خوشمدنیومد
Sara ghanbari
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
کتاب خوبیه توصیه میکنم حتما گوش کنید
احمدی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
برای من کتاب سنگینی کامل درکش نکردم
Monahoseiny
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
واقعا پسندیدم و اموزنده بود
آزیتا ترکمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
امید بخش و آرامش دهنده بود
رویا محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
توصیه میشه من واقعا لذت بردم
عصمت گلسرخی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
کتاب به خصوص فصل‌های اخر برام مغید بود
Zahra Mohammadpour
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
زیبا، شنیدنی، الهام بخش و راهگشا🤍
ریحانه احمدی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
بنظرم خوب بود ارزش گوش کردن رو داره
Majid Sadeghi
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
ارزش گوش دادن دارد و کالا جالب بود
لیلا رونقی برهان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
منطقی و معقول توضیح داده
بهرام پناهی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
نثر جالبی داشت و مناسب بود
Masoome kalhor
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
این کتاب آموزنده از دست ندهید
<< 1 2 3 4 5 >>
👋 سوالی دارید؟