جستجو در
نصب اپلیکیشن کتابراه
دستهبندی کتابها
راهنمایی و پشتیبانی کاربران
شرایط استفاده
حریم خصوصی
درباره کتابراه
تماس با ما
نشر الکترونیک و انتشار کتاب
فرصتهای شغلی
ورود / ثبت نام
اپلیکیشن کتابراه
خانه
کتاب الکترونیک
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
مجله
کتاب صوتی
ادبیات
ادبیات پارسی
ادبیات جهان
زندگینامه و خاطرات
شعر پارسی
نگارش و نویسندگی
سفرنامه
داستان و رمان
داستان و رمان ایرانی
داستان و رمان خارجی
اقتصاد و مدیریت
بازاریابی و فروش
مدیریت و رهبری
کارآفرینی
سرمایه گذاری و بورس
اقتصاد
روانشناسی
موفقیت و خودسازی
خانواده و روابط
ارتباطات
بزرگسال
کودک و نوجوان
تاریخ
ایران
جهان
اسلام
کودک
داستان
شعر
علمی و آموزشی
آموزش زبان
نوجوان
داستان و رمان
علمی و آموزشی
آموزش زبان
انگلیسی
آلمانی
چند زبانه
سلامتی و بهداشت
تغذیه، رژیم و تناسب اندام
درسی و کمک آموزشی
دبستان
متوسطه اول
متوسطه دوم
استخدامی
کامپیوتر
حقوق
علوم
عمومی
هنری
دین و آیین
انقلاب و دفاع مقدس
فنی حرفهای
کمیک
فنی و مهندسی
پشتیبانی
خانه
دستهها
کتابخانه من
خانه
›
کتاب صوتی
›
روانشناسی
›
بزرگسال
›
روانشناسی بالینی
›
کتاب صوتی دلایل خوب برای احساسهای بد
›
نقد، بررسی و نظرات کتاب
نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دلایل خوب برای احساسهای بد - راندولف ام. نسه
راندولف ام. نسه
،
بنفشه شریفی خو
انتشارات پندار تابان
،
نشر صوتی نیک
دسته:
روانشناسی بالینی
کتاب صوتی
4.3
529 رای
۵
۴
۳
۲
۱
پیشفرض
پیشفرض
جدیدترین
سمیه شهریور
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
این کتاب در مورد احساسهای بد مثل افسردگی، اضطراب و.... که چطور میشه به سراغمون میاد و ما رو کمک میکنه
قدسی خواه محمد
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
کتاب دلایل خوب؛ برای احساسهای بد
کتابی با موضوع روانشناسی بالینی هست
که به مسائل عمق بیشتری میبخشهه
آزاده شناوری
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
درود و سپاس. کتابی بینظیر که انگار برا من نوشته شده. با این کتاب مثل این هست که ساعتها و ساعتها پیش روانشناس رفتیم.
rahshad abd
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
خانم شهره روحی بهترین گویندهی کتابهای روانشناسیه
ممنون از کتابراه لطفا بیشتر ازبن نوع کتابها قرار بدید
فهیمه محمودزاده
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
کتاب خوبی است با این کتاب میتوان دلیلهای خوبی برا حسهای بد پیدا کرد و کم کم اون حسهای بد را به یک حس خوب تبدیل کرد
فردوس محمودیان
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
سلام بسیار مفید و راه گشاستو پنجره جدیدی از درک روان را به رویمان باز میکند که به منظره قشنگی راه دارد
آلما حسین پور
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
عالی ولی من از اینا خوشم نمیاد برا برزگ سالها عالی عالی ولی برا نوجوانها هم خوب هست ولی نَ کامل طبق دیدشون
مریم. غ
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
0
0
در این کتاب به ما مدیریت کردن و شناخت احساسات و رفتارهامون رو خیلی خوب توضیح میده
Mobina
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
0
0
واقعا کتاب جالبیه بنیان علمی داره و از منظری جدید به مشکلات روانی و اختلالات نگاه میکنه
اسماعیل فرمانی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
0
0
کتاب زبان شیوایی داره و میتونه به ما رهنمودی باشه برای وقتایی که ناامیدی مییاد سراغمون
سمیه یادگاریان
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
خیلی کمکم میکنه تا بهتر حالات بد خودم رو درک کنم تا زودتر روحیه شادم رو بدست بیارم
زیبا داودی متین
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
این کتاب برای کسانی که به مباحث روانشناسی و همچنین شناخت بیماریهای مختلف روانی بسیار مفید هست.
T,z
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
1
تازه گرفتم این کتابو به زودی شروعش میکنم
عنوانش جالبه
امیدوارم مطالبش هم جالب ومفید باشه
امیر
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
کتاب بسیار کامل و آموزنده هست وبرای سلامتی روان خیلی خوبه آگاه تر میشه آدم ممنون از کتاب خوبتون
زهرا کریمی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
واقعا کتاب خوبیه و به همه توصیهش میکنم. نظراتش رو بر پایه علم گفته و قابل اعتماده
سالارتهاجمی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
کتاب صوتی جالب که به مشکلات روانی شخص درخواب میپردازدوعلل خوابهای بدفردرابررسی میکندحتماگوش کنید
Mahsa Parsae
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
0
1
دوست داشتم خیلی کتاب خوبی راجع به نقش تکامل در روان انسان هست که اطلاعات خوبی ازش کسب کردم
سحر کاظمی
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
0
0
خوب و سرگرم کننده عالی حتما دانلودش کنین لذت ببرین...
مرسی کتابراه عزیز
گلبرگ
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
0
0
ما همیشه همینیم... ولی کافیه بگن ۴ تا دلیل بد بیار واسه یه ذره احساس خوب
ارمغان مقدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
0
0
کتاب اکادمیک بود و بیشتر به درد سایکولوژیستها میخوره تا مخاطبین عام.
Shirin
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
0
0
کتابی با سطح سواد پایین؛ اصلا چیز خاص و مفیدی ازش دریافت نکردم. واقعا حیف
علی فرهادفر
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
0
0
کتابی عالی و مفیدپر از نکات رهگشانگاهی تازه و کارآمد به احساسات و ارزش وجودی آنها
سیده طاهره
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
0
0
کامل نخوندم وقکر میکنم دلیلش این بودکه کتاب نتوانست منو جوب کنه
Marjan keshawarz
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
0
0
عالیه. دوستش داشتم. واسه کنترل خودمان و شناخت خودمان
Mahsa Sadeghzadeh
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
0
0
من تخصصی درمورد روانکاوی ندارم اما کمک خوبی برای شناخت احساساتم بودش
احمد صادقی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
0
0
به نظرم کتاب مفیدی است فقط یه خورده داستانهای طولانی هم داره
محمدحسین بنزادگان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
0
0
کتاب جالبی بود و خیلی گسترده من چیزی نفهمیدم ازش خیلی توضیحات داره
shobeyrima
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
0
0
کتاب روانشناسی تکامل احساسات انسان و ریشههای رنج و اختلالات روانی پرداخته شده
علی احمدزاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
0
0
کتابی زیبا با قلمی خوب و صدای گوینده ریتم کار اگر بهتر میشد عالی تر بود
نیوشا
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
0
0
یک کتاب جامع روانشناسی بود ولی راهکار نمیدهد اما در کل مفید بود
حسینی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
0
0
سلام، کتاب بسیار علمی و بر حسب آزمایشات است نه توهم و وهم یک نویسنده.
بهرام نیک رام
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
0
0
درود و سپاس فراوان از زحمات شما کتاب خوبی بود و یک با گوش کردن کمه
مراد بیرانوند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
0
0
کتاب بسیار مفیدی است خواندن آن روش زندگی را راه گشا است وهزاران نکته دیگر
معصومه محمدی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
0
0
کتاب خوبی است وبیشتر بہ درمانگران کمک میکند تبدیل افسردگی بیماریاں رابدانند
متین
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
ترجیح میدم کتابهای صوتی گوش بدم و به روانشناسی علاقه دارم. کناب مفیدی است.
زهرا آتشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
یه هدفون بذار روی گوشت؛ روی کاناپه دراز بکش و برای حال خوبت این کتاب رو گوش بده
مریم
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
کتاب صوتی دلایل خوب برای احساسهای بد پلی بین روانشناسی وعلم زیست شناسی است
مرجان تقی زاده
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
0
0
کتاب روان شناسی خوب که به توسعه فردی و اعتناد بنفس کمک میکند
Mreza Dni
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
برای کسایی که زیاد منفی بافی میکنند زیاد استرس دارند قطعاً کتاب خوبی هستش
صدوقی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
میتوان جزو کتابهای روانشناسی به ان نگاه کرد. صدای گوینده خوب است
ایرج سرلک
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
0
0
با سلام کتاب خوبیه و راه کشا هست و یاد میده چیکار کنیم در مواقع سخت
مرتضی یعقوبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
حتما بخونید خیلی خوبه منکه پسندیدم شما سلیقه شخصی دارین دیگه با خودتونه
ارانوس
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
فوق العاده بود. اصلا هی که میرفتی جلوتر بیشتر جذب این کتاب میشدی.
احمد منتجبی
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
0
0
همیشه برای خوب بودن نیاز به دلیل نیست اما این کتاب راهنمایی است برای بهتر بودن
وحید سحری
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
0
0
بنظرم این کتاب منطقی است وکمک میکند از جنبهای دیگر به مشکلات بنگرید
ماهور نوروزی
۱۴۰۴/۰۱/۱۱
0
0
این کتاب برای من بسیار مفید و عالی بود ممنون از کتابراه عزیز
M
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
کتابی که روان شناسی و زیست شناسی رو با هم تلفیق کرده در تلاش برای درمان افسردگی
Banou
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
بنظرم کتاب خوب و مفیدی هست به شرطی که با حرفاش همسو باشین و کامل درکش کنین.
امیر وفائی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
مفید و آموزنده، من خیلی چیزهای کاربردی برای کنترل خشم آموختم
Meysam Salehvand
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
0
0
شاید کتاب زردی باشه با این عنوان، ولی تا خونده نشه نمیشه قضاوت کرد
<<
1
2
3
4
5
>>
👋 سوالی دارید؟